Pogoji poslovanja

Z oddajo naročila za nakup izbranih izdelkov na našem spletnem mestu se strinjate s splošnimi pogoji sodelovanja in nakupa.

Vse cene vsebujejo DDV 22%.

Pogoji nakupa na spletnem mestu www.trgovinamajde.si

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine na spletnem mestu www.trgovinamajde.si (v nadaljevanju: Pogoji) in se z njimi strinja.

Podatki o podjetju

Gradbeništvo in kovinarstvo Aleksander Majde s.p

Poljane pri Mirni Peči 3

8216 Mirna Peč

Slovenija

Podjetje je zavezano za plačilo DDV-ja

ID za DDV: SI 49012959

Matična številka: 3151158000

Telefon: 040 169 003
E-mail: info@trgovina-majde.si

Registracija: AJPES – izpostava Novo mesto in OZS Novo mesto

Sodišče za reševanje sporov: Okrajno sodišče Novo mesto

Zastopnik podjetja: Aleksander Majde

Delovni čas za informacije je vsak delovnik od 9:00h do 16:00h, ter sobota od 8:00 do 12:00h. Nedelja in prazniki zaprto.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Spletna trgovina www.trgovinamajde.si vam omogoča nakup gradbenega materiala, vijakov, povezovalnih trakov, varovalne opreme, orodja za hobi in profesionalno rabo preko spleta. Na spletnem mestu www.trgovinamajde.si si lahko ogledate našo ponudbo, informacije o artiklih in cene. Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj https://trgovinamajde.si/politika-zasebnosti/

Dostopnost informacij

Trgovina Majde se zavezuje, da bo kupcu zagotovila naslednje informacije:


–  identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
–  kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

–  bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

–  dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
–  pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
–  vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
–  način plačila in dostave,
–  časovno veljavnost ponudbe,
–  rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
–  pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročanje

Z registracijo na www.trgovinamajde.si postanete član trgovine Majde. Pravico do nakupa v spletni trgovini Majde imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu. Prav tako lahko sproti spremlja in posodablja svoje ostale podatke (naslov, geslo za dostop, pregleda pretekla naročila itd.).

Po pregledu ponudbe ob želenih izdelkih izberite možnost “dodaj v košarico”. Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kadar koli preverite in v njej uredite izdelke (spremenite količine izdelkov in/ali jih odstranite s seznama). Ko ste končali z nakupovanjem, izberite možnost “košarica”, kjer uredite izdelke. S klikom na gumb »nadaljuj« boste v nekaj korakih opravili celoten nakup.

Naročanje je možno tudi preko telefona. Klic na našo številko je brezplačen razen če ima stranka drugače dogovorjeno pri svojem operaterju. Ne računamo klicev.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Majde lahko tudi ažurirajo in spreminjajo. Cena v spletni trgovini Majde je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene so v Evrih  vsebujejo 22 % DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Poštnina se zaračuna posebej in je vidna v naročilu kot samostojna postavka, razen pri nakupih nad 100 eur, kjer je poštnina brezplačna , le pri izdelkih večjih dimenzij ( vrtno pohištvo, kritina, obrobe, itd.) se obračuna.

Naročilo in cene


Kupoprodajna pogodba med trgovino Majde in kupcem je v spletni trgovini Majde sklenjena v trenutku, ko trgovina Majde kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino Majde kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovine Majde in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

Rok dostave 

Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 12 uro, odpošljemo že isti dan v primeru plačila po povzetju ali preko Paypala. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS Slovenije.

Načini plačila


Spletna trgovina Majde omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu preko GLS –  plača se točen znesek, ki ga stranka dobi, ko potrdi naročilo. Stranka dobi ponudbo preko elektronske pošte in pa preko sms sporočila. Stranka ne plačuje dodatnih stroškov provizij. Ravno tako ne plačuje dodatnih zneskov, ki niso navedeni v predračunu oz. računu.
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,

V potrditvi naročila prejme uporabnik podatke po elektronski pošti o naročilu z informacijami kaj je kupil, znesek plačila, bančne podatke za plačilo naročila.

  • s Paypalom na račun podjetja

Na prevzemnem mestu trgovine Majde v Mirni Peči ( Poljane pri Mirni Peči 3 ) je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, BA Maestro).

Stroški pakiranja in dostave pri na nakupu nad 100,00 € so brezplačni – razen za izdelke velikih dimenzij ( vrtno pohištvo, itd.) , do 100,00 € pa je cena pakiranja in dostave 5,49 € z DDV.

Možen pa je tudi osebni prevzem v trgovini Majde, na Poljanah. V tem primeru stroškov prevzema ni.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Z oddanim naročilom v spletni trgovini www.trgovinamajde.si se zavezujete, da boste pri izbiri plačila ob povzetju ob prevzemu vašega blaga poravnali kupnino. Ob prevzemu pošiljke obvezno podpišite spremne dokumente.

Cene

V spletni trgovini so objavljene tako redne cene (cene, ki se uporabljajo v redni prodaji v trgovinah in na drugih fizičnih prodajnih mestih) kot spletne cene. Vse objavljene spletne cene v vseh vrstah ponudb so nepreklicne in veljajo le za nakup preko spletne trgovine www.trgovinamajde.si.

Veljavnost cen za izbrane artikle velja na dan nakupa, torej na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine www.trgovinamajde.si. Vse cene izdelkov na www.trgovinamajde.si so prikazane v EUR in vključujejo DDV, ki je na končnem obračunu jasno naveden.

Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba in cene veljajo do umika oziroma preklica. Veljavnost cene izdelka velja v trenutku nakupa.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga / vračilo kupnine

Uporabnik ima pravico, da v 14. dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-mail info@trgovina-majde.si. Uporabnik lahko sporoči odstop od pogodbe tudi po navadni pošti (priporočena pošiljka). Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema.

Uporabnik mora blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu. Šteje se, da uporabnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Priložena mora biti kopija računa in originalna embalaža. Uporabnik sam krije neposredne stroške vračila. Blago katerega ni moč poslati po pošti se lahko zamenja ali vrne neposredno v našem podjetju.

Artikli morajo biti nerabljeni, ne nošeni in nepoškodovani.

Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije ponudnik.

Za lažjo izvedbo vračila kupnine oziroma menjave blaga, naprošamo uporabnika, da izpolni obrazec za menjavo blaga in ga pošlje skupaj z blagom na sedež podjetja.

Možnost vračila ne velja za blago, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za izdelke v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

Menjava blaga

Uporabnik ima pravico, da v 14. dneh po prejemu pošiljke podjetju pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago in sicer na kontaktni e-mail info@trgovina-majde.si ali izpolni obrazec za menjavo blaga in ga pošlje na sedež podjetja. Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu, s tem, da sam krije neposredne stroške vračila. Artikli morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije ponudnik. Možnost zamenjave blaga ne velja za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za izdelke, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža.

Napake ob naročanju / vračilo kupnine

V kolikor uporabnik ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke, naj jih čim prej sporoči ponudniku. Uporabnik ima pravico, da v 14. dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-mail info@trgovinamajde.si ali izpolni obrazec za menjavo blaga in ga pošlje na sedež podjetja. Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu, s tem, da sam krije neposredne stroške vračila. Artikli morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za opremo in čevlje, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo
  • se uporabniku izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Uporabnik mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti ponudnika v zakonsko določenem roku. Uporabnik mora ponudniku hkrati omogočiti tudi pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarna napake se nahaja tu.

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?
V primerih, ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Vrnjeni artikli

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.

S pregledom vrnjenih artiklov zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje.
Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem artiklu iz kategorije “Vrnjeni artikli” in tudi navedeno na računu. Artiklov, ki so kategorizirani kot “Vrnjeni artikli” ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.

Dostopnost spletne trgovine

Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh artiklov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko uporabnik kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem uveljavljanjem garancije prav tako treba priložiti.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter podatkov o izvršenih plačilih (plačila se ne izvedejo na sistemu ponudnika ampak na varovanih sistemih ponudnikov plačilnih storitev). Pri registriranih uporabnikih hranimo še: naziv uporabnika, uporabniško ime, e-mail, naslov za dostavo, naslov za račun ter ostale podatke, ki se vnesejo pri registraciji novega uporabnika, naročila in prijave v sistem.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške / strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani Trgovina Majde, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj pa jasno razviden. Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval. Glavni jezik komuniciranja je slovenščina. Ostali jeziki komuniciranja so vsi, ki so na izbiro v spletni trgovini.

Odveza odgovornosti

Spletna trgovina Majde se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Dobavni rok

Podjetje Aleksander Majde s.p. vam bo naročeno blago dostavilo najkasneje v 5 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu v primeru izdelave predračuna. Vsa naročila, oddana do 12. ure, bodo odposlana še isti dan. Za nas pakete dostavlja GLS, tel.:01 500 11 50, ki večino paketov dostavi naslednji delovni dan.

Pošiljki sledite preko sledilnika GLS. Kodo sledenja vam pošljejo na sporočilo sms.

Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

Stroški pošiljanja

Stroške pošiljanja plača kupec, in sicer:

0–100EUR (z DDV) – obračuna se enotna cena 5,49 EUR

nad 101 EUR (z DDV) – dostava BREZPLAČNA – RAZEN dostave ARTIKLOV VELIKIH DIMENZIJ ( vrtno pohištvo, žlebovi, cevi, kritina, itd.)

**DOSTAVA ARTIKLOV VELIKIH DIMENZIJ SE OBRAČUNA.

Stroški pošiljanja se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini www.trgovinamajde.si. Dodatnih stroškov pošiljanja dostavljavcu naročenih artiklov iz spletne trgovine www.trgovinamajde.si niste dolžni poravnati. Naročnik blago prejme dostavljeno na naslov v skladu s pravili dostavnih podjetij.

Avtorske pravice

Vse slike, logotipi, opisi artiklov in gradivo objavljeno na spletni strani trgovina Majde je avtorsko zaščiteno. Nepooblaščena uporaba ali posredovanje v druge medije nista dovoljena in sta protizakonita. Kopiranje, uporaba ali razmnoževanje je možno le s pisnim privoljenjem.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika telefonsko, preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi Trgovina Majde ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Trgovina Majde, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine www.trgovinamajde.si med kupcem in podjetjem Aleksander Majde s.p., bosta stranki poskušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno Okrajno sodišče v Novem mestu.

Košarica
  • Ni produktov v košarici